sängen, film, datorn = underbart

Ligger nerbäddad i min skööna säng och lyssnar på lugn musik och ser på film med lite godis till det,hur mysigt som helst att ha en chill kväll för sig själv! :) Har verkligen inte haft det på tusen ååår.. Och om en timma ungefär så ringer min plutt och berättar hur det gick med matchen, hoppas på vinst! ;) hihi.

Ser verkligen fram emot morgondagen, först ska jag övningsköra som jag ÄLSKAR och är ganska duktig på faktiskt (A) höhö. Sedan blir det vidare till Gabriella och umgås med henne, va ett tag sen nu♥. Efter det så kommer nog en brud från kimstad och hälsar på mig, som sagt hon börjar på M och slutar på A :) hihi.

Ha en bra kväll hörni för det ska jag ha!

PÖSS!



ibland är godis sååå gott bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0