MÅNDAG

Kom hem från Stadium Arena för drygt en halv timme sen. Där hade vi fridrottsdag och det gick mycket bra!
Känns underbart att kunna börja träna nu igen efter att jag har varit sjuk i två veckor.. Och antinge den här veckan eller nästa vecka ska jag ringa och snacka med hagahöjdens tränare eftersom jag tänkte börja och spela i deras lag.
Vädret kan man ju inte klaga på heller, lite oskönt va!
Känner mig inte så jätte fräsch så ska nog hoppa i duschen strax.

Det är bara bra att det går så fort nu för då kommer vi närmare skolavslutningen! Inte alls långt kvar nu.
Ska plugga på stress-provet som vi har tills på fredag annars ser min måndag lugn ut.

Nu ska jag fixa lite saker!
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0