life rolls on, even if it goes up and down

Skrev precis klart massa frågor som kommer på prov om två veckor. Har tränat på  NO nationella som kommer imorn och det känns riktigt bra. Hade matte nationella muntligt idag och det gick brabra! Nästan allting känns så sjukt bra just nu, plugget går bra, är ute och springer varje dag. Och det är bara TVÅ nationellaprov kvar nu, sjukt vad fort tiden går! Jag kämpar det sista nu som är kvar, det är bara två arbetsveckor kvar sen är det slappt som bara den och det älskar jag! Lite mindre än en månad kvar så slutar vi och sen börjar gymnasiet och det känns otroligt skönt att gå vidare! Livet blir ju ännu bättre när man har världens bästa vänner och pojkvän! ÄLSKARER!♥  Allt annat skit lägger jag bakom ryggen just nu för nu är jag så pass glad även om jag är riktigt SKOLTRÖTT och trött på massa annat skit, för jag ska ha bra slut i nian nu , ett bra slut med klassen, ett bra slut på avslutningsmiddan med alla nior och ett jätte bra slut på skolavslutningen!
Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite och det är typ sådär jag känner just nu och hur det är med plugg osv.

Nu ska jag plugga vidare sedan ska jag käka mammas goda mat och ikväll ska jag se något bra på tv.
Ha en bra eftermiddag/kväll!

/amanda




I do it for you dad..

Kommentarer
Postat av: malin J

det här fixar vi lätt tillsammans :) <3

2010-05-04 @ 17:32:42
URL: http://mallajanna.blogg.se/
Postat av: dinfavorit

såklart vi gör! <3

2010-05-04 @ 17:38:34
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0