FREDAG

Vaknade vid tio tiden idag, gick nästan upp direkt och åt en god frukost.
Började lite smått med att städa mitt rum och fixade lite med saker och ting.
Nu är äntligen rummet klart och har precis duschat och nu känner jag mig riktigt fräsch!

Idag på dagen ska jag bara vara hemma och fixa och ta det lugnt.
Vid sex tiden kommer min plutt och hämtar mig och sedan åker vi och kollar på IFK, hoppas på vinst nu! :)
Efter matchen åker vi vidare hem till honom och myser och gör det vi är bäst på.♥



Du är helt underbar, jag älskar dig galet mycket!


Imorn är det ju även minneskonserten som man ska gå på, hoppas verkligen på bra väder!
Nu ska jag fortsätta att fixa och sen sätta på någon bra film, hih.
PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0