en liten paus för min del

Måndagen och tisdagen är redan gjorda nu och det går så fort allting! Känner att jag nog inte kommer att blogga på ett tag nu för jag ska plugga till dom två sista proven som jag har kvar+ imorn ska jag jobba och då blir det nog ingen data heller.. Har mycket annat att tänka på just nu än bloggen känner jag så jag kör nog på det nu.
Våran (niornas) avslutningsmiddag är snart+ avslutningen dan efter och sen två studenter man ska hinna att gå på, så det är full rulle här hos mig just nu! Men jag ska säga det att allting går så bra just nu och det känns helt otroligt skönt att gå på sommarlov.

Nu ska jag plugga tills Jessica ringer för då blir det att träffa henne, va sjukt länge sen!♥
jobb imorn+plugg plugg och plugg hela veckan ut!
/amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? :)

2010-05-20 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0