BACK

Nu är jag tillbaka igen, det var skönt att inte blogga på nästan en hel vecka men har haft fullt upp..
Har ganska mycket att göra nu också inför avslutningsmiddan, avslutningen+ studenterna men nu känner jag att ja orkar och hinner att blogga. Det är inte alls långt kvar nu i skolan och det är ganska så slappt och det älskar jag!
Hoppas att vädret bara håller i sig nu så man kan njuta och sola lite. skulle inte vara så dumt.
På onsdag ska jag börja och träna fotboll, inte så illa va. ha!
Annars blir veckan lugn, träffa jessica+ jobb.
Nu är allt klart med avslutningsmiddan, avslutningen+ stundenterna med kläder och så.
Köpte mitt ett linne från H&M som är med volanger på som jag tänkte ha på avslutningsmiddan och göra något lätt med håret, mer behövs det inte! Blir mer att fixa sig på skolavslutningen som är dan efter..

Håller på och pluggar på stressprovet som vi har imorn.
nu ska jag fortsätta att se på wipeout och sen nanna kudden!






Detta fick jag av mormor i fredags när vi åkte över till Linköping+ IKEA!

Ett linne från H&M ( tänkte ha det till något snyggt på avslutningsmiddan)
och ett par haremsbyxor från H&M

HEJSVEJS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0