TORSDAG

ingen bra start på morgonen+ inget spexfoto för mig som alla nior hade imorse..
började med att åka till vårldcentralen och kolla benet osv. sedan skrev hon en remis som skickades upp till sjukhuset. efteråt åkte jag och mamma upp akut till sjukhuset för att rönka mitt ben och sitta och vänta i 1000 år på svar. efter en lång stund så kom dom med svaren och det var inget brutet eller spricka men dock så var det inflamation så det är bara att fortsätta gå kring med kryckorna och om ett tag börja lite lätt att försöka att stödja på benet och så det blir bra sen. jag säger det redan nu, det är inte kul att gå med kryckor kan jag säga er!
ber och bönar att det ska bli bättre snart.

duktig som jag är så har jag gjort klart matteläxan som ska vara inlämnad nästa onsdag+ lite no plugg har jag hunnit med också som jag har prov på imorn.

fredag imorn och då får jag träffa min boy,melike!♥ 

nu ska jag och mammsen kolla på kläder på internet, kanske beställa lite? :) 
sen dra ett varmt bad och till sist OC! 

/amäänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0