ollonotur

det finns bara ett ord och det är: OTUR
och jag kan berätta hela historian för er. började med att jag och johnny för typ två veckor sen var ute och gick och såklart så ramlar jag och slår i hela vänstra låret+ lite av skinkan. då var typ allting lugnt och jag fick bara ett redigt blåmärke, men sen på sistone har jag känt att det har börjat verka osv. och idag så kunde jag inte stödja på benet och det vek sig och jag har världens verk så nu går jag på kryckor! OTUR! och fort fram går det tyvärr inte. så imorn drar jag och mamma till vårldcentralen och kollar till benet+ får en remis som åker upp till sjukhuset och nån gång ska jag upp dit och rönka mig. japp det var så allting det hela gick till.

imorn har vi spexfoto men hinner jag att vara med på det? det är svårt att svara på eftersom jag ska till vårdcentralen.
hoppas hoppas hoppas att jag kan vara med!

blir pluggiplugg strax och sedan bada och fixa lite.
/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0