GALET BRA KÖP

ny vecka och nya krafter!
halvseg dag idag, går inte in på detaljer. tog en tripp ner till staden med mami och shoppade lite.
fick med mig hem en väska från Gina tricot en vår/sommar jacka från Vero Moda och ett par höga jeansshorts från Bikbok :). ( jeansshortsen och jackan får jag i påsk som påskpresent så bild kommer då på det.)

kan berätta att jag ska börja jobba på torsdag,merängladgubbe kan jag berätta! (a)
längtar såå mycket när jag och klassen åker till sthlm då blir det shopping shopping för dom pengarna som jag själv har jobbat för,fettbra amäänd! (Y)

nu väntar duschen sedan blir det lite plugg och sen OC!
/amanda




nu är den äntligen MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0