tjugondejunitvåtusentio

Galet vad skönt det är att ha sommarlov! och det är galet skönt att ha ett jobb också även fast det är på sommarlovet, vad gör man inte för pengarna lixom.. Vädret kanske kan bli lite bättre nu till midsommar men den färgen som jag har på kroppen ska jag absolut inte klaga på, sommarkropp hih. Och mer brun ska jag bli för det är inte så aplångt kvar nu tills jag och min kära mor åker till Montenegro och där blir det steeek som aldrig förr och njuta mer av livet! har längtat så grymt mycket efter den här resan, resfeber redan nu! Jag är inte bara glad över det för det är så att jag fyller år imorn och då är det "bara" ett år kvar tills jag får körkortet+ otten! :D galetmycketlängtande.
imorn ska min kära mor och kära syster bjuda ut mig någonstans som ska bli en överraskning, jag älskar överraskningar! :)

nu blir det en lång dusch och sen får vi se vad som händer.
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0