BLANDADEBILDER

Nu kommer det bara några bilder från sista dagen i skolan då det var städning+ tårta, avslutningsmiddan och skolavslutningen! bilderna är dock lite sena, men bättre försent än aldrig :).



våran lärare hade bakat en tårta till oss, aaw! :)


mumsfilibabba!


edina.


malin och jag.


jag


avslutningsmiddan för alla nior vart lyckad!
god mat dricka, mycket skratt och dans. här dansar jag och min klass, vilket ös, ha!


micahela och frida.


madde, jag, edina och agnesa


edina


malin och maria.


jag och micaela.


madde och jag.


jag och jenni.


Skolavslutningen blev MÅNGA tårar.. :'( och vädret var ju inte det bästa precis..
men ni var grymt fina allihopa och jag säger det en gång till TACK för dom här åren med er 9b3!♥
Edina och malin på bilden.


katrin och edina.


jag.


maria i våran klass sjöng, grymt duktig!


det får avsluta en bild på malin och malin.
Det var dom bilderna jag hade och nu är det slut med 9b3 och det känns kan jag lova.. :( Men minnerna kommer alltid att finnas kvar hos mig, ni är guld värda!



Idag vaknade jag runt elva tiden och låg och slappa i soffan ett tag.
har precis duschat och håller på och styr lite här hemma. Vid fem tiden drar jag och malin och träffar våran gammla klass igen och grillar och har det trevligt! :)
Ha en bra dag allihopa!

/amanda

Kommentarer
Postat av: mowsan

fin i håret du va raring

2010-06-15 @ 18:49:36
Postat av: amanda

aaw tack goding! :)

2010-06-17 @ 00:06:39
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0