steek i vasaparken med jansert

Började den varma dagen med att jobba och sedan åkte jag vidare till staden och köpte med mig lite saker hem, ett par fjäderörhängen från gina, en body lotion från h&m och en lacost parfym från h&m. (dock kommer inga bilder på vad jag har köpt) Fick även med mig hem två söta toffsar från monki igår när jag var på staden med fröken karlssson :).
Efter jobb+ staden åkte jag hem och lekte med malin, vi tog våra cyklar och hamnade i vasaparken där det blev steeek i solen, helt UNDERBART! med oss hade vi glass, choklad+ lerre. färg har man på kroppen och mer blir det!
Idag är det exakt en månad kvar tills jag och mamma åker till montenegro, snoppskönt ska det bli!
på måndag fyller jag även år och allting känns bra nu, sommarlov, vädret är kanon, sena nätter med vännerna, umgås med pojkvännen osv, det är livet gott folk!
imorn drar jag mig ut till blacka och övernattar där+ flyttning ska det bli i helgen också. pojkenminärsaknad

nu ska jag hoppa i duschen en snabbis och sedan blir det chill och kolla på tv.
HEJSVEJS!




duärförbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0