ONSDAG

Känner att jag inte har tid för bloggen så jätte mycket just nu eftersom jag är ute och solar och badar om dagarna, umgås med vänner, pojkvän+ jobbar. Men jag vill säga att mitt sommarlov är helt underbart och jag älskar vädret!
midsommarar på fredag, galetbra! då blir det fest, god mat, dricka, bra sällskap, + bad i poolen. (Y)

håller just nu på och fixar lite här hemma.
om ett tag tar jag min snygga cykel och åker vidare hem till bella och sedan åker vi iväg och solar och badar.
sol,sol,sol!♥

Min eftermiddag ser så ut att jag ska jobba och sen blir det chill hemma.
Ha en bra dag för det kommer jag att ha!

/amanda




jag älskar dig Gabriella Makil!

Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg du har :) hoppas du får en toppenkväll ! <3

2010-06-23 @ 17:17:34
URL: http://uppsara.blogg.se/
Postat av: amanda

åh tack så mycket! :) detsamma! :)

2010-06-23 @ 17:46:36
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0