moreclothesandmorethings

så grymt härligt att se alla studenter så glada, grymt skön känsla! jag tycker det ska bli grymt skönt att sluta nian och jag är så glad som alla studenter så man kan ju tro att jag ska ta studenten, haha!
vädret kan man verkligen inte klaga på, heltunderbart! :)
LISEBERG imorn då gott folk, längtat såå mycket och är såå taggad. hih
Har precis kommit hem från jobbet+ staden ( bilder kommer på vad jag har handlat)

nu ska jag äta mammas goda pannkakor och sen städa rummet.
lite senare blir det en promenadis med malinpalin och sen sola!

/amanda



en kort tröja från monki.


och ett spray till håret innan man tex plattar det, från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0