MÅNDAG

Klockan ringde på sju imorse, gick upp åt frukost och klädde på mig sedan åkte jag och malin med halv nio bussen ner till staden. Vid halv tio kom resten av klassen och sedan tog vi sörpingbussen till sörping och åt glass.
åkte tillbaka till norrköping vid kvart i tolv och sedan var det slut för dagen.
Lite senare gick jag hem till Malin och där planerade vi lite saker och ting till avslutningsmiddan+ skolavslutningen..
Så nu är kläder+ håret klart på hur jag ska ha det osv! (Y)
Imorn är det avslutningsmiddag på kvällen för oss nior, kommer bli trevligt men sorligt!

nu ska jag börja hjälpa mamma att städa till onsdag eftersom då kommer hela tjocka släkten!
senare ska jag även fixa lite i mitt rum+ färga håret.

Ha en bra kväll!
HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0