HELGEN

min helg har varit en bra och skön helg. i fredags var jag ledig för i torsdags var jag och min kära klass i liseberg och då fick vi ledigt på fredan. vaknade runt ett tiden och fixade lite och senare blev jag hämtad av min kära pojkvän och åkte hem till honom där det blev chill, bra tv pogram och mycket mys. hih i lördags solade vi hela dagen lång och vid två tiden kom johnnys kusin tills oss som vi var barnvakt åt :).  dock på kvällen skulle johnny åka iväg och jobba med sin pappa så jag fick ta hand om hans kusin Olle själv och det gick jätte bra! vi körde fotboll, spelade kubb och såg på tv. haha det tar på krafterna att leka med barn, men det är underbart kul! idag åkte jag från johnny vid två tiden och då åkte jag och mamsen iväg och övningskörde med mig, gårgaletbraskaniveta, ha! efteråt det åkte vi hem och jag gick ut och sprang och sen blev det en kalldusch. har hunnit med att äta grillat, klyftpotatis med sås och sallad, mums!
har solat också på balkongen, är iallafall inte lika blek som jag var innan sommaren var här, sådetså!
ja, på något sånt här sätt har min helg sätt ut, riktigt bra och skönt helg! (Y)

Just nu sitter jag och tänker och även kollar på bilder på min klass, på vad vi har gjort osv..
jag kommer sakna er så jävlaa mycket allså! :( jag tjuter nu när jag bara tänker på att vi kommer splittras på ONSDAG..!?!?! jag kan/vill inte förstå det. liksom en del har jag gått med sen dagis och nu är det bara hejdå eller?
nej det har jag bestämt att så ska det inte vara, vi ska ha kvar kontakten! Helt sinnes sjukt att allting går så jävla fort, visst ska det bli kul att gå vidare i livet och bli vuxen osv, men håll med mig visst är det jobbigt? SJUKT jobbigt! :/ jag är så glad över på ett sätt att jag gick om en klass, för annars skulle jag aldrig få lära känna er mina underbara vänner!♥
Jag lovar er 9b3 att jag ska njuta dom sista tre dagarna med er nu! 9b3 ni kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta!♥
Även om jag+ dom 7 andra tjejerna som kom in i eran klass , som var ny för oss så är vi alla så nära varandra och det känns verkligen som vi har gått i tre år med varandra.. Vill säga TACK för ett år+ tre år med er tjejer och killar!


Nu ska jag fixa lite sen chill framför tvn.
bilderna från Liseberg kommer antinge senare ikväll eller imorgon!
imorn blir det att åka till sörping med klassen.

/amanda

Kommentarer
Postat av: micaela

naw gumman fint skrivet i slutet<3 nu började ja oxå tjuta kan inte o vill inte heller fatta att vi alla ska gå skillda vägar i livet efter ensjön på onsdag... ja tänker verkligen njuta dom här tre sista dagarna... o vi måste verkligen grilla el något roligt alla i hela klassen i sommar inklusive lynn & aicia för dom till hör oxå klassen, det känns så fel att man inte pratar så mkt med dom men va ska man göra när dom skiter i att svara när man frågar något...

9b3 allways in my heart det ska ni vet... vissa ahr man känt längre än andra men ni e allihoppa lika snälla o rara bara ni vill:P:D<3333

kommer tjuta som ett djur på onsdag när vi går från skolavslutningen... älskar er alla <3333

2010-06-06 @ 18:50:59
URL: http://whatisgoingon.devote.se
Postat av: amanda

ja precis det måste vi göra! ja och om dom vill så får dom absolut hänka :). då är vi två då som kommer att tjuta.. :( 9B3! <3

2010-06-06 @ 20:02:56
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0