HELGEN..

har varit en riktigt rolig helg.
I fredags var det midsommar och då var det fest hos johnny med god mat, mycket dricka, bad i poolen, bra sällskap, fulla människor, tårta, massor med pussar, bra musik, och sovdags runt tre. UNDERBART!

Lördagen blev att sova vakna sova vakna och en chill dag hela dagen, riktigt sliten var man dan efter!
På kvällen blev det filmmys med pojken och till det hade vi chips,godis+ lerre. mycketsköönt.

Idag söndag vaknade jag och Johnny runt halv tio, låg och myste lite senare blev det att fixa lite och käka lite frukost.
Vid kvart i tolv  blev jag hämtad av min bästa kompis (mammsen) för att åka vidare till mårn och lägga oss och steeka lite, brunare blir jag och mer ska det bli! älskart Efter mårn åkte vi och övningskörde och det går snoppbra så jag kommer längre och längre fram så jag har körkortet om ett år, ha! :)

Nu ska jag fortsätta att steeka på balkongen och senare bli det att äta mammas goda mat.
Tror jag även går ut och springer lite senare sen!

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0