fredagendenfjärdejunitvåtusentio

som sagt igår var jag och min klass i liseberg och det var sjuuukt kul! vi åkte MASSOR med karuseller, åt mat, glass i underbara vädret, försökte vinna men tillsslut vann jag som ett fotbollsshjärta, så går det när man skjuter bra!
ALLTING var så mycket drag och det går verkligen inte att beskriva med ord om hur kul jag/vi hade det!
det blev mycket skrik , skratt med er tjejer :).
Bilder lägger jag upp på söndag när jag kommer hem för dock har jag inte bilderna nu.
TACK för en underbar dag/kväll/natt med er girls!♥

vaknade nyss och är grymt trött, men som sagt det var underbart kul igår!
nu ska jag käka god frukost sedan blir det att duscha+ packa till min pojke. hih♥

/amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0