dagens outfit



sista arbetsdagen imorn och det känns sjukt sorligt.. :(  imorn är det exakt en vecka kvar tills vi går ut nian, bajsskönt! sitter med malinpalin och vi har fixat klart allting till niornas avslutningsmiddag+ skolavslutningen, som sagt kläder+ skor då. nu vill jag bara ha ALLTING som jag har sätt fram emot och det vi ska göra! :)

malin och jag var även ute förut på en gräsplätt och svulla i oss massa gott+ massa snack! hih♥
tänkte att ni skulle få se lite bilder som vi tog..


hos malin innan vi tog cyklarna och cyklade iväg!


jag


buse!


köpte med oss massa gott!
naturgodis, jordgubbar, glass och lärre, mumsfilibabba!


helt underbart att känna att man hinner göra såhär, detkallarvisommar!





mmm!


sommaaar!


:)


mumsmumsmums! den bilden får avsluta.

dinochminhumormalinjansertslårverkligeningenannansduärheltklartbäst!
loveyou.

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0