back

Har inte skrivit på ett tag nu.. men har haft så mycket annat att tänka på och göra. Det har varit min avslutning+ bellas student som jag har varit på, hoppas alla studenter har haft det bra och ett stort GRATTIS till er!
Som sagt gick ut nian i onsdags, det blev både skratt och tårar..
Har hunnit med att shoppa lite småsaker ( dock kommer det ej på bild på det), firat studenter osv. Tog även gardasilsprutan idag och det gick helt okej! så nu har jag bara två kvar.
Det har bara gått några dagar på mitt sommarlov och det känns helt UNDERBART! att bara få vara och sova hur länge man vill osv... Veckan har jag lite planer på men inte sådär superduper fullt, skönt!
Nu ska jag lägga upp några bilder som jag tog på bellas utspring men det blev inte alls många bilder tyvärr..

Lite senare kanske malinpalin kommer till mig så blir det filmtime, chipsochdipp+ lerre! :)
imorn på kvällen ska jag träffa min gammla klass och grilla och ha det mysigt! SAKNADE!














sötaunge!

det var dom bilderna som jag hade att bjuda på.
Stort GRATTIS igen bella och hoppas du har haft en bra vecka! :)♥

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0