wooorkiii

Sommarlovet 2010 är helt underbart. har hunnit med så sjukt mycket roliga saker och det är ännu inte slut sommarlovet..
grillning, steek i solen, bad, sena kvällar, umgåts med vänner+ pojkvän, ätit jordgubbar, glass, jobbat, sommarklädd, sena mornar, dunkat bra musik, fester, tjejkvällar, chillkvällar, shopping osv. ja det är mer än så! jagbaraälskart!


gårdagen vart lyckad hos kattis place! :) TACK brudar♥
Nu känner jag nog att jag börjar få resfeber (A), hihi. på lördag åker viiiii, SUPERSKÖNT!

har bara jobbat idag och nu är jag lite små trött.. ska sätta på ap bra musik och sen steeka på balkongen i några timmar sen ska jag börja göra i ordning mig för ikväll blir det att kolla på IFK med min underbara älskling+ svärfar, hoppas på vinst!
:)

nu väntar balkongen.
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0