MÅNDAG

Blev hämtad av min kära farmor vid tio tiden imorse och då åkte vi vidare till st: Anna och solade och badade, snoppskönt väder och hoppas det håller i sig mer och mer! efter många timmar i solen så åkte vi hem vid fyra tiden och då tog jag mig en kall dusch, detvarskönt.

för ett tag sen kom jag hem från ingelsta som jag och pojkenmin åkte till. Kom hem med lite grejor! (Y)
nu väntar maten sen blir det att se filmen farsan, denärförskön!

imorn blir det sol+bad igen! liiike.









kom hem med:

ett linne från gina för 129 kr.
ett brunt skärp från gina för 129 kr.
ett par flipp flopp skor från H&M för 50 kr.
och sminkborttagningsmedel från H&M för 50 kr.

nöjd med köpet och nöjd med priserna!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0