MÅNDAG

Känner att jag fortförande är lite små seg sen resan.. ååh snälla ta mig tillbaka!! det var så gryymt underbart..
Vaknade runt nio tiden idag och åt god frukost och gjorde i ordning mig lite smått. vid elva kom malin och hälsade på mig, det var ett bra tag nu gullunge!♥ Vid tolv tiden åkte jag, mammsen och mormor till Linköping och shoppade lite och handlade lite inne på IKEA. (bild kommer)

eftermiddan/kvällen ser lugn ut, film+ lite snaks på det (Y).
veckan ser ut just nu, jobb, träffa pojkvän+ vänner och fira syster som fyller 20 år på fredag!

nu ska jag sätta på mig myspys kläder och sen sätta på en bra film och bara mysa sönder med mig själv, en skön kväll för sig själv det är skönt det också.















vad jag fick med mig hem var:

en jeansväst från bikbok för bara 149 kr.
en kamm+ en hår klämma från glitter för 89 kr.
ett puder, en hårfärg och en ring från H&M för 207 kr.
två halsband+ ett armband från bikbok för endast 79 kr. ( det var ta tre smycken för 79 kr)
ett par höst/ vinter skor från din sko för 400 kr. ( blev nöjd med dom, ganska tuffa faktiskt)
och till sist en papperskorg från IKEA för bara 20 kr.

det var allt jag fick med mig hem och jag är nöjd med allting!
vad tycks? :)

/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0