LÄNGTAR

Hur kan man längta så mycket när jag aldrig har varit där?!


det är bara fyra dagar kvar tills jag och min kära mor åker till montenegro, det ska bli helt underbart att få komma iväg.
När jag och mamma beställde resan så var det fem månader kvar tills vi skulle åka och nu är det bara fyra dagar kvar, sjukt vad fort tiden går!

sola, bada, äta,  dricka goda drinkar och bara koppla av och bara vara det är så det ska va!

kommer sakna mina underbara vänner och min underbara älskling..♥ Men som sagt det är viktigt att kunna sakna varandra också! Desto ännu mera mysigt blir det när jag kommer hem igen och får pussa massa på honom, hihi. Och mina kära vänner kommer jag också ge massa pussar på om ni vill ha? ;) ha!



montenegro.



Vaknade upp hos pojkenmin idag, åt lite frukost och klädde på mig och sedan tog jag bussen hem.
värmen kan man fortförande inte klaga på, hurunderbartsomhelst!

nu ska jag ut och steeka på balkongen med bra musik och sedan blir det en lång dusch och sen göra i ordning mig.
ikväll blir det kattis place!

imorn blir det jobb som gäller för amanda..

BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0