KARINOCHAMANDADAG

önskade att jag låg på stranden och solade och badade idag istället men nope jag och karin cyklade ner till staden och gjorde lite ärende och köpte med oss lite saker hem. va ett tag sen vi sågs nu :/♥ men det var jätte trevligt att träffa dig gumms! :) ( bild kommer på vad jag har köpt)

har precis packat lite, ska sova hos världens bästa ikväll men först blir det att åka och ta ett kvällsdopp, nicenice!
sen blir det att se någon bra film och göra det vi är bäst på, ha!

imorn ska jag träffa min bästa jessica, vadå hundra år sen vi sågs? :O sjukt vad jag har saknat dig!♥

nu ska jag fortsätta att leka med bebiskarin! :)
BYE!



kom hem med ett halsband med glasögon på från ur och penn.
och ett par solglasögon från stadium.

vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0