HOME AGAIN

Nu är jag hemma igen från Montenegro och jag har som sagt varit hemma i två dagar nu men att jag inte har orkat bloggat för jag har gjort massa annat plus att jag har varit riktigt ap trött.. Som sagt på facebook har nog många kollat på mina bilder och sätt hur jag har haft det och det går verkligen INTE att beskriva med ord om hur bra jag har haft det, helt galet!!
hotellet, poolen, stranden, drickan, maten, restaurangerna, människorna, efterrätten osv , allså ALLT var perfekt! är så glad och jag vill verkligen komma tillbaka dit. saknar det redan :(.. Ni kanske får se bilderna här på bloggen om jag lägger upp dom fårse vad ja bjuder på men annars har ni dom på facebook.
Nu hoppas jag bara på att vi kan få lite sol här i Svergie så jag kan fortsätta att steeka på min bruna färg ;) hih.

TACK för en underbar vecka med dig mammsen! :) måstegörasom♥



världensbästamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0