HELGEN

I fredags kom pojkenmin hem till mig och vi grillade och hade det mysigt, sedan åkte vi och körde aquagolf med hans kompisar emil och jesper, mig gick det väl skapligt för men dock vann jag inget pris, ha! åkte vidare hem till mig och bara chillade och sen somnade till en bra film.

i lördags fixade vi lite på dagen och sen mot eftermiddan åkte jag och johnny ut till mormors land där även mamma var.
där blev det, sol, bad, grilllning, jordgubbar, glass m.m,  och sen vidare hem klockan nio på kvällen. film bestod resten av kvällen för oss och sedan somnade vi runt tolv.

idag åkte jag, johnny och fanny till st: Anna och solade och badade, älskarvädret!
Kom hem för ett tag sen och ska ta mig en kall skön dusch sen blir det att bara ta det lugnt, är ganska trött..

tänkte lägga upp några bilder sen igår när vi var på mormors land.



johnny och jag gick ner till vattnet.


amandapanda


johnnysturbobil


mammsen och mormor grillar!


muums!


mammsenmin♥


minbuseochjag♥


jag älskar dig galet mycket!

Det var dom bilderna jag tog igår, har varit en super mysig helg! :) hih

nu väntar duschen!
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0