HEJDÅ SVERGIE OCH HEJ MONTENEGRO

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. det går i alla fall i full fart här hemma just nu med packningen som jag och mammsen håller på med. har hunnit och packa det mesta men det är bara lite kvar. har även åkt och handlat lite som vi ska ha i bilen inatt när vi åker. Vi åker från norrköping klockan tre inatt vidare upp till Arlanda och sedan går planet till Montenegro klockan 07.55. Det ska bli såå skönt att komma iväg, har längtat jätte mycket! iih dock kommer jag sakna mina vänner+ min pojkvän.. :( ♥ men en vecka klarar vi utan varandra! Jag kommer inte att blogga mer nu förrän jag kommer hem igen.
Men ni får ha det så jätte jätte bra här i Svergie så hörs vi mer när jag kommer hem! :)


ikväll ska jag, mammsen+ min pojke grilla och umgås lite och självklart ska jag säga hejdå till min älskling, ååh kommer sakna dig så mycket! :/

nu måste jag fortsätta att fixa!

Ha en skit bra vecka här hemma!
/amanda



jag älskar dig så det inte finns ord för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0