FRIDAY I'M IN LOVE

kände igår kväll att jag var tvungen att rensa kläder ur min garderob+ låder.. det blev lite skillnad och nu har jag äntligen plats! har även hunnit med idag att städat mitt rum så nu är det fräääscht igen. mammsen och jag ska även åka till IKEA någon dag fram över och inhandla yttligare nya stuff till mitt rum och göra om lite sådära.. nicenice!

vaknade runt tio tiden av ett sms.. men kunde somna om (tur). 
har fått i mig godaste och nyttigaste frukosten! är faktiskt lite piggare nu än vad jag har varit dom andra dagarna..
sova är en del av livet!♥

kroppen känner av att den vill ta en lång+kall dusch nu..
ikväll blir det grillning+ aquagolf som gäller, det var sjukt länge sen men det ska gå galet bra!

duschtime!

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0