fredag-söndag

en riktigt rejäl sovmorgon i fredags (Y).
städade rummet duschade och gjorde i ordning mig.
tog tre bussen till bella och efter ett tag gick vi upp till HC och med mig hem fick jag ett par örhängen, en ring och vax. sedan hem till henne ett tag till och snackade lite :). du är guld värd bella!

resten av helgen har jag spenderat med världens bästa!♥
va själva hemma i lördags då det blev käk film mys och massa mer :).

idag har jag vart ute och gått med mammsen.
träffade malin ett tag ,saknatdigsåå!

kvällen blir lugn.
plugga? kolla på en annan del av köping, as braaa.




fredagens outfit.

tunna strumpbyxor från H&M
t-shirt från lindex
hög kjol från monki
lång kofta från monki
halsduk från Gina
klocka från ur&penn
skor från dinsko
amanda från Tobbe och Carina.


lördagens kvällsmat, mumsfilibabba!


jag älskar dig johnny lindqvist! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0