back again

ganska sisådär slapp dag idag fram till tjugo i två då vi slutade för dagen.
jag och edina fick kriiga i snön för att komma hem till henne,ha ingen kommentar på det va!
kanske lite överdrivet mycket snö?
där blev det fix, käk mm.
ut igen och kriga i snön för att lyckas att komma hem till emina och det gjorde vi! (Y)
sedan gick vi back till skolan där det då var öppet hus. kvällen vart lyckad men känner mig ganska sådär trött nu.

sitter nu i min nya sköna morgonrock efter en låång varm dusch!
sminket är borttaget också och sängen är uppbäddad så det är bara att krypa ner, kan inte bli mycket skönare.

dra en film kanske två lite senare sedan sova.
städa rummet + träffa bella imorn! :)
sova som mer än aldrig förr imorn eftersom jag är ledig imorn,  sug på den ni.




vissa människor vet ingenting..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0