new stuff

började dagen med andra nationellaprovet i svenska och idag skrev vi uppsatsen.
om jag var trött efteråt? jadååå. dock vart inte resten av dagen så rolig, helvete utan dig! :'(
jag älskar mina underbara vänner som alltid ställer upp! och världens bästa kille!♥
åkte hem vid halv ett och då passade jag på att gå och köpa en alla hjärtans dag present till my boy och sen inhandlade jag även lite andra saker som kommer på bild.

kvällen blir lugn. käka nu strax sedan plugga engelska och sedan se på OC, braaaa!
fredag imorn, me like!
åka hem till världens bästa,hih♥




ett linne från monki.
en väska från lindex
och ett armband från lindex.

nöjd med mitt köp! :)

/amanda


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sccchnyggt!

2010-02-11 @ 21:11:50
URL: http://gabriellamalki.blogg.se/
Postat av: amanda

thaaansk bella! <3

2010-02-12 @ 09:34:48
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: tessan widström

Snygg väska! har likadan ;D

2010-02-25 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0