new stuff and room.

inte skrivit på ett tag nu men har haft så mycket annat för mig.
helgen har varit lugn. sov i johnnys farfars lägenhet i lördags med johnny och hans kompisar.
blev fifa straffpåker grym musik och sovdags vid fyra. (Y) igår kom mammsen och hämtade mig och då åkte vi till IKEA och där hittade vi lite nya stuff till mitt rum som kommer på bild.
idag drog jag och mammsen till MAXI vid tio tiden och shoppade lite som även kommer på bild. blev lite mat på det också,thanks mami för allting! :)♥

just nu ska jag söka jobb och sedan fortsätta att kolla på OC och sedan kommer jessica till mig, om jag har saknat henne!♥ 
imorn ska jag träffa bella och då blir det att gå och beställa tid till tatuering, nu har jag bestämt mig! :) hih.




kom hem vid två tiden och sen dess höll jag på att rensa+ städa mitt rum igår och vart klar klockan 8 på kvällen, bra jobbat amanda! (Y)







idag inhandlade jag:
en tunika från Gina
en t-shirt från Gina
och en till tunika från Gina ( ni får ursäkta plagg nummer tre den är lila men vart dock blå på bilden)
hårfärg från H&M.

jag är riktigt nöjd med mitt köp + mitt rum! :)

/amanda

 


Kommentarer
Postat av: Malin :)

älskar lampan :) kram! <3

2010-02-22 @ 15:09:04
URL: http://mallajanna.blogg.se/
Postat av: amanda

åh tack sweetheart! :)<3

2010-02-22 @ 15:45:53
Postat av: moa

niice! :)

2010-02-23 @ 16:26:02
URL: http://metrobloggen.se/moatheresia
Postat av: amanda

hih thanks mois!:)

2010-02-23 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0