MONDAY

superdupermysighelg + alla hjärtans dag då jag fick hjärtgodis i choklad och gelé smak av mammsen och my boy,thanks! :) själv gav jag johnny en parfym,hih.

ganska slapp vecka nu innan lovet. gjorde klart matteläxan som är tills på torsdag som jag lämnade in idag och nu håller jag på att plugga engelska, bästa jag. sökt/söker även sommarjobb i fullt tempo!

föräldrar middag imorn kväll som vi i klassen har ordnat då det bjuds på mat efterätt m.m.
själv ska jag och malin hålla en lek, ha undra hur lyckad den kommer bli? :)

inte långt kvar till lovet, såollonskönt!
åka till IKEA med mammsen+ gör om i mitt rum, gladgubbe.

nu väntar badkaret på mig sedan plugga engelska och sen se på sjukabästaOC!
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0