Amanda och kusin- dag

Idag åkte jag ner till staden med min lilla kusin och hennes syster Fanny. Vi kom dig runt tio tiden och då var det bara att börja kolla runt, äckligt mycket folk var det också så att man knappt kom framåt! Men trevligt sällskap hade jag i alla fall med mina söta tjejor! :) Vid fyra tiden var jag hemma för dagen, gash vad trött jag var i hela min kropp! Dom tio påsarna jag kom hem med vägde kan man säga.. Är det rea så är det, älskar verkligen att shoppa! ;)
Jag är galet nöjd med allting jag har köpt och jag tänkte att ni skulle få lite bilder.



dagens outfit

en jacka från bikbok för endast 75 kr!

en svart tröja från gina för 99 kr

En svart transperant tröja från cubus för 149 kr.


En stickad tröja från monki för 300 kr.


Ett par svarta tights från monki för 180 kr.

Ett par skor från skopunkten för 399 kr.


Fick med mig lite små saker hem också.

ett par stringtrosor från gina för endast 29 kr.
röd hårinpackning från hårvårdsbaren för 139 kr
två par örhängen från ur och penn för endast 44 kr tillsammans.
sminkborttagning från h&m för 19 kr
Tunna tights från h&m för 49 kr
och hårfärg från h&m för 119 kr.


Det var allting jag fick med mig hem idag och det blev mycket för pengarna och jag är superduper nöjd! :) hihi
Nu ska jag fixa lite i mitt mysiga rum och sedan ska jag ta ett varmt bad och sedan se på någon bra film.
Imorn ska man upp tidigt för att sedan åka till Stockholm över dagen, naajs!

puss&hejdå♥




Sjukt att du inte fattar vad ordet låt mig vara betyder...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka fina kläder du hittade på rean :) Jag letade lite jag med, men det var väldigt utrensat och jag köpte knappt något (+ att jag var på velarhumör). Bara ett linne hittade jag, men men så kan det vara ibland.



Ha det bra! Kram

2011-01-01 @ 14:05:13
Postat av: amanda

Tack så mycket Sarah! :) Ja det går som sagt fort när rean sätts igång! :O Ett linne är fint! :) Vart hittade du det? :) Det kommer ju fler reor då kanske du hittar mera saker ;).

Ha det bra du med! Kram

2011-01-01 @ 19:18:22
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jo :) Linnet hittade jag på HM

2011-01-02 @ 20:58:47
Postat av: amanda

okej nice! :)

2011-01-03 @ 22:56:35
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0