RESOR PÅ GÅNG

Ligger här i min säng och känner känslan av att måndagen är gjord och att det går grymt fort! Besökte snygg moa efter skolan i hennes nya lägenhet. Hon håller på och sliter för fullt med att måla dessa väggar, duktig kikka! ;)
Lite lucia firande i skola imorse, + lite brandalarm och stå ute i kylan sisodär 15 min utan jacka, buurr!
Snart dags att kolla på vad man kan ha på sig på julavslutningen som är nästa onsdag! :)

Hela jag är så jäkla nervös ivrig och glad, för imorn gäller det och det kan även smälla! iih :)
Håller på och kollar lite resor till sommarn, vill ha sommar nuuuu!
Nu ska jag fortsätta plugga på vårat sista prov för denna termin som är på onsdag och sedan ska jag krypa långt ner under täcket och kolla på tv och sedan sova.
Sovmorgon imorn, mmm love that!


puss & kram godnatt♥







Bild tagen från hagagymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad nice det vore att resa någonstans ;)



Idag är det luciafirande på Dante´s förskola, ska dit sen. Han ska vara pepparkaksgubbe!



Ha det så bra Amanda! Kram

2010-12-14 @ 10:29:52
Postat av: amanda

ja visst, så känner jag just nu! :) haha.

naw gud så sött! :) Han är för go han! Hoppas du/ni får det kul! :)

Hälsa Dante och Pontus!

Ha det så bra du med Sarah! :) Kram

2010-12-14 @ 18:47:17
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0