MÅNDAG

Nu är det dags att berätta hur helgen har varit. I fredags blev det att åka hem till sötmalin med brudarna där det blev lite käk, dricka, snaks och julklappsspel. Jag kom hem med massor med badkulor, någon rolig tvål, speciella kondomer och sextärningar med olika ställningar och vilket ställe man kan ha sex på, lite busigt där! Kvällen var jätte trevlig, tack tjejer! :)
I lördags blev det sovmorgon och under dagen blev det mest att slappa hemma hos en snäll pojke och på kvällen blev det julbord, mums! I söndags blev det en rejäl sovmorgon och slappt hela dagen lång, sedan kom jag hem vid sex tiden på kvällen.

Idag gick jag bara till tolv sedan åkte jag vidare till läkarn. Sista dagen imorn i skolan för den här terminen sedan på onsdag är det avslutning och då tar man jullov, inte helt fel! :)
Har precis storstädat mitt rum och det behövdes kan jag säga!

Senare får jag besök utav en fin vän, vi ska nog mysa till en film.
Imorn drar vi på en sovmorgon och njuter av sista dagen i skolan! (Y)

Nu ska jag äta tills jag spricker sen ska jag plugga lite teori!

puss&kram hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0