Julklappshandling

Dagarna går bara snabbare och snabbare och allting börjar närma sig. Kallt är det också, nästan lite för kallt kan jag känna..
Idag efter skolan åkte jag ner till staden och gick runt och strosade och köpte lite julklappar, hur mysigt som helst! Vid fyra kom syster och hämtade upp mig för att sedan åka hem till mormor där vi blev bjudna på mat, mums! Vid halv åtta skjutsade syster hem mig och nu har jag precis duschat och känner mig väldigt trött så ska strax krypa ner under täcket och kolla på tv och sedan nanna kudden! Imorn slutar vi .11.55 då det blir att åka till ungdomshälsan och sedan ner till staden och söka jobb+ lämna CV, naajs!

Nu tänkte jag slänga upp lite bilder på dagens köp och sedan kryper jag ner under mitt varma duntäcke och myser!
GODNATT!





Ett par fjäderörhängen från glitter.


Och en fågelring från glitter.



Är riktigt nöjd med köpet och jag är kär i örhängerna och ringen, hihi! Ibland får man unna sig saker och det tycket jag att jag fick idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0