JULDAGEN

Har dock inte bloggat på evigheter för att jag har haft så sjukt mycket att göra nu inför julen osv. Julen och början på jullovet har varit kanon och jag har fått så mycket fina julklappisar och ätit så mycket mat och spelat massor med olika spellekar! :) Ni får en bild på vad jag har fått!
Körningen håller jag på med för fullt och det går framåt och det börjar verkligen likna något nu, inte jätte långt kvar nu! :) iih. I veckan blir det stockholm, ner till stan och shoppa, träffa min efterlängtande vän gabriella <3 osv. det händer rätt mycket nu på lovet!

Nu har jag fixat massor i mitt rum med allting nytt som jag har fått osv! Ikväll ska jag och en vän bara ta det lugnt, äta gott, se på film och bara ta det lugnt! :) Imorn åker familjen till mormor och äter mat!

Nu ska jag umgås med min kära mor och mormor!
puss&kramhejdå♥






Detta på bilden har jag fått i julklapp:

tre st svarta ramar
hårfärg
massor med presentkort
smink
kroppsbehandling som t.x.e lotion och badskum
svarta skinnbyxor
svart klänning
skjorta
svart överkast till sängen
svarta runda mattor till rummet
en mysig pälsjacka

Det var det jag fick och jag är super nöjd med precis allting, ett stort TACK till alla! :)









Lite bilder från rummet, är riktigt nöjd med mitt rum. mysigt litet rum! :)





Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken bra smak du har Amanda! Heminredare härnäst, or what? :)

2011-01-01 @ 14:08:12
Postat av: amanda

åh tack så mycket sarah! :) hihi Som du kanske ser så älskar jag verkligen att fixa massor i mitt rum (A)

2011-01-01 @ 21:58:18
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0