8:e december 2010

Igår gjorde jag moa sällskap hemma hos henne med lite matlagning, film och en fet chipspåse på det! vi är så bra, hih :).  Nu är det inte så långt kvar till jullovet och det känns så skönt. Allting i skolan, plugget, träningen osv går så ap bra. jobbansökningar går också grymt bra, söker som ett djur för jag ska ha ett jobb så är det bara! På jullovet blir det att beställa tid till lite klippning och då blir det även att färga håret. Fler idéer kommer man säkert på mer då som man ska göra!
Jag har redan besstämt hur min helg ser ut och den ser ut så slapp som möjligt, ska bara ta det lugnt, med massor med mys, god mat, lite snaks och filmkväll. Plus övningsköra och kolla på billerud-cupen på söndag, jag längtar redan till helgen bara för att det låter/är så skönt att bara slappa, åka iväg och kolla på lite saker och ting! :)

Idag gick jag från 8.10-14.05 och då var jag duktig och satt kvar och pluggade tills det var dags att dra sig mot tandläkaren. Där fick man berömm om att jag inte hade några hål och att jag skulle bara fortsätta borsta som jag gör, känner mig duktig! Nu ligger jag nerbäddad i sängen och håller på och pluggar lite och sen blir det att se på tv och sedan dejtar jag kudden för kvällen!






Skola imorn från 8.10-11.45, naajs! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0