5:e december 2010

Helgen har varit lugn och skön helg. Filmmys med trevligt sällsakp i fredags. Övningskört i lördags och sedan blev det att kolla på at-cupen med moa, emma och elin. Idag har jag umgåts med en man och vi har bara tagit det lugnt. Jag mår heller inte bra, det känns förjävligt så som jag mår nu! usch har ingen ork till nånting :(. Känner verkligen inte för att vakna tidigt imorn och gå till skolan i detta kalla väder!
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på vem kan slå filip och fredirk. 


kort&intressant puss& hejdå.











Kommentarer
Postat av: mowsan

bästa amanda <3

2010-12-05 @ 23:18:07
Postat av: amanda

du är bäst moa! <3

2010-12-06 @ 08:43:46
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0