WOOORKII

jobbat, varit och handlat med kära mor, åkt till sörping och strosat omkring där och även ätit glass i det underbara vädret,
varit på stan med maria och fikat, kom även hem med lite nytt, en svart tube topp från monki och en ansiktsmask från H&M. dock kommer det inga bilder på det jag har köpt.. Det är väl typ såhär min dag har sätt ut, vädret kan vi verkligen inte klaga på, hurunderbartsomhelst! hoppas det håller i sig nu.

har precis tagit mig en kall skön dusch och ikväll ska jag bara ha en slapparkväll för mig själv, lägga en ansiktsmask, noppra ögonbrynen, fixa till naglarna, hårinpackning osv. så skönt att bara få va och sköta om sig själv lite ibland också.
Nu ska jag äta mammsen godaste mat och sen blir det även att sätta på någon bra film.



take me back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0