den andre augusti

I fredags fyllde syster 20 hela år och då blev det 20års fest för henne med hennes kompisar, vilken kväll/natt!
om jag mådde dåligt dan efter, huvudet bara snurrade och då ville jag försvinna.. Men det var värt, tack för en underbar kväll/natt med er people!

i lördags sov jag och johnny som aldrig förr. på kvällen kom släkten hem till oss och firade syster, då det blev god mat, dricka, drinkar, dundergod efterätt, ships, roliga leker , bra sällskap osv. blev också en lyckad kväll! (Y)

söndag (igår) så ringde klockan på 05.00, trött? JA det kan man säga.. men då var det bara att stiga upp för att käka lite frukost och göra i ordning sig för sen vid sex så hämtade jag, mamma och min syster mormor för att sedan åka vidare till Ullared. Tur hade vi att vi inte behövde stå i kön utan att det var bara att gå in och sätta igång med shoppandet.
Fanny och jag gick där i flera timmar och plockade på oss massa, dock så kom jag inte hem med underkläder för att de hade bara trosor i storlek large och det kan jag inte ha och sen bh:arna fanns det verkligen inte min storlek i, sinnes sjukt vad det var utplockat massa! :o Men det som jag kom hem med är jag grymt nöjd med och det kommer en bild på det.
Resan gick både bra dit och hem, kom hem runt halv sju tiden och då började jag direkt med att fixa mer och mer i mitt rum, hih älskart!

idag, måndag ska jag på dan vara hundvakt med malin och gå ut och gå i det underbara vädret ;). efter promenaden ska jag och malin se på film och svulla lite till det, myspys!
Senare i eftermiddag ska jag träffa fröken karlsson och vi fårse vad som händer då. man vet aldrig med oss :O ha!

nu ska jag visa er bilden på allt jag har köpt och sen ska jag sätta på mig mina mjuka sköna joggingbrallor+ massa kläder upptill och sen gå ut i spöregnet!


Fick med mig hem från ullared:

tre tavlor.
en svart klocka
en väska.
en lång ljus jeansskjorta
en jeansväst
en corallfärgad klänning med vålanger
en svart tajt klännging
ett kollegieblock
ett hårspray
ett par skor
och lite godis+nötter.

Det var inte sådär jätte mycket men det var ändå mycket saker för pengarna+ att det mesta var slut dock..
men jag blev nöjd med köpet!

vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0