TISDAG

andra dagen i skolan och har redan börjat umgåts med några bruds, trevlig tjejer de där. som sagt alla kan man ju inte gilla i en klass och det behöver man inte heller.. schemat fick vi idag, gaash vilka långa dagar vi går! men jag pluggar och gör mitt så kommer man närmare STUDENTEN som alla längtar till?! hoppas jag i alla fall..
välkommsparty för oss ettor med alla tvåor och treor på torsdag, åka till lillsjön med klassen på fredag, typ lekar, tävlingar, lunch, fika osv.. skoojsigt!

nu kommer någon man hit, vet inte vad han heter? men ja kanske får en puss av han.. myspys.
fångarna på fortet är tydligen ikväll med, följa det tills det tar slut, såbraa.

annars blir min kväll lugn.. börjar 8.10 imorn och då menar jag då börjar det på riktigt!



behandla andra så som du själv vill bli behandlad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0