SÖNDAG

I fredags blev det trädgårn+ munken för johnny och min del+ massa annat folk. munken var väl sådär inte så jätte roligt direkt. men annars blev det en lyckad kväll/natt.

lördags gick det knappt att komma upp men jag och johnny var typ tvugna för att vi skulle åka till kolmården, hih myspys!
en hel dag där och det var riktigt trevligt. älskar kolmården! Vi var lagom trötta när vi kom hem till mig så vi käkade lite grillat och chillade lite senare på kvällen så skjusade vi min mor och hennes kompis ner till grand och sen vidare hem till mig igen och myste framför tvn med en bra film+ snaks till det.

idag sov vi till halv tolv, åt frukost och gjorde i ordning oss lite sedan åkte vi ut och fixade lite grejor. sedan skjusade johnny hem mig så åkte jag och mammsen och övningskörde med mig, gudars så bra det går och så skojsigt! hih

vädret är ingen höjdare men ändå så ska jag ut och springa och sen senare ska jag sätta på någon bra film.
nu kommer lite bilder sen helgen.

ha en bra dag.




johnny innan trädgårn+ munken i fredags.


jag i fredags.



plutt i kolmården i lördags


:)










jag




















































dock dog min kamera så bilder på tigrarna fick jag inte .. Men det var en mysig dag på kolmården, jag älskar att bara gå där och strosa omkring! :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0