rixfmfestivalen












Gabriella kom hem till mig vid fem tiden igår, vi fixade oss lite och sedan tog vi sju bussen ner till staden där det var rix fm. Eftersom min kära mamma jobbade igår i VIP tältet så kom jag och Gabriella in dit och där stog vi och kollade på alla artister och självklart hade vi dom bästa platserna, ha! måste säga att jag var lite avis på mamma igår som fick festa med artisterna på efterfesten.. haha, hoppas du hade det skojsigt mammut! resten av kvällen gick gabriella och jag runt lite och även åt pizza som Gabriella hade saknat :) . vi hamnade i en karusell också, det var kulkul.  Kom hem framåt halv ett och då var man skapligt trött. Tack för en trevlig kväll/natt!♥


idag på dagen har jag inga planer, blir nog att ta det lugnt och fixa lite.. Senare kommer antagligen någon främling hit, taco kväll blir det även hemma hos familjen karlsson ikväll!

Imorn blir det att träffa en gammal gammal klasskamrat till mig, tessan, det var inte igår vi sågs direkt och det ska bli jätte kul att få träffa dig! :)

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0