miss..

Jag blir så jävla trött på all skitsnack och snack som går i denna stad, vissa människor går mig på nerverna, blir så trött på skiten helt enkelt..
brukar aldrig skriva såhär men nu kände jag att jag bara var tvungen för att få ut mig allt. Varför ska inte jag kunna skriva av mig som alla andra för? Alla avundssjuka människor ta inte ut era problem på oss som har det bra och mår bra, det är så patetiskt och sånt höll man på med när man var 5 år.. Och en sak, dom som håller på och kommenterar anonymt kan ju verkligen växa upp+ sluta att vara så sjukt avundssjuka på oss andra! Varför inte bara stå för vem ni är? helt sinnes!

Ingen vet hur jag mår, ingen vet hur jag känner ( förutom mina närmsta vänner, ni vet vilka ni är) så allt skitsnack som går kan ju ni lägga ner nu tycker jag..
Känner att jag behövde skriva av mig lite .. Tårarna tar aldrig slut, det kommer bara nya!

Ville bara säga en sak till, till mina vänner och min familj: Jag är så glad över att jag har er och ni betyder galet mycket för mig och utan er skulle jag inte klara mig, ni är GULD värda, JAGÄLSKARER!♥





jag vet att vi klarar det här j, du finns i mitt hjärta..!♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

<3

2010-08-19 @ 10:44:26
URL: http://gabriellamalki.blogg.se/
Postat av: amanda

<3

2010-08-19 @ 14:54:52
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0