MÅNDAG

Helgen har varit helt klart bäst helg som typ alla andra helger, älskarhelger! har ätit pizza, myst med j, kysst j, varit i tropicariet, ätit chips och dipp, druckit coola, slagit j på nhl, gjort de vi är bäst på, sovit, sena nätter osv. Så ja, det var en bra helg. äta bör man annars dör man! Skolan går bra, har små börjat med lite lektioner.. Klassen är en grym klass och vi ska ha grymt roligt nu dom här 3 åren! yeeah. det är verkligen höstväder ute nu, BURRR! så skönt att få ta på sig massor med kläder och speciellt när höst/vinter modet kommer så ska jag shoppa massor massor! älskar kläder+shopping..

amanda är så duktig på lektionerna så just nu har jag inget att behöva plugga på så ska ta på mig träningskläderna och ut och springa. sköntskönt!
imorn börjar vi 09.45 lite små skönt sådär. plus lite håltimme och en bra dag. det kan inte bli bättre.


jag undrar varför det finns avundssjuka människor på jorden?
och folk som är bara ute för att kränka andra..? Säger bara "stackars" er att ni inte har det lika bra som oss andra..
och VÄX UPP! så patetiskt att inte låta andra vara ifred och sköt er själva och skit i andra, snälla.



du kommer aldrig vinna över mig!




j♥

Kommentarer
Postat av: j

Haha du vann nog ;) du kanske får revansch i helgen ;D <333

2010-08-30 @ 21:22:50
Postat av: amanda

det har jag nog gjort för länge sen! du ska nog få se i helgen! (a) hih. men du vet vad/vem ja menar egentligen plutt..? PUSS <3

2010-08-31 @ 07:20:20
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: j

Ofc lover!! trodde du mena mig :P vet vem du mena... finns här <33

2010-08-31 @ 09:16:49
Postat av: amanda

haha jaha nae dig menar jag absolut inte! :) aw tack plutt! <33

2010-08-31 @ 18:31:01
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0