hellre en äkta vän än flera och falska vänner

Det här är till din min bästa vän Gabriella Malki! ♥


Tack för att du finns, det finns så mycket mer att tacka för och det går verkligen inte att beskriva med ord om hur glad jag är att jag har dig som min vän. Tack för att du alltid finns där och lyssnar, Tack för att jag får gråta i din famn, Tack för att du alltid ställer upp för mig, Tack för att vi skrattar tillsammans, tack för att du är den du är.


jag är så galet glad över att jag har lärt känna dig. Även om inte allting har varit på topp hela tiden och att vi gled ifrån varandra ett tag så vet vi båda om att vi har varandra där och att vi löser alltid allting. Jag känner verkligen under åren som gått vilka som är äkta vänner, vilka vänner man behöver i livet, vilka som verkligen betyder och det gör du. Du är en sån äkta vän som jag vill ha livet ut, jag älskar dig Gabriella Malki!






Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag älskar dig med! Vi kommer vara vänner livet ut!!<3 Kommer sakna dig så grymt mycket, vill inte flytta ifrån dig <3

2010-08-03 @ 22:31:42
URL: http://gabriellamalki.blogg.se/
Postat av: amanda

kommer sakna dig så det gör ont!<3 vill inte att du ska flytta, ska komma och bo hos dig älskling! <3

2010-08-03 @ 22:38:45
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0