GAMMLA LINKÖPING - INGELSTA SHOPPING































Har spenderat hela dagen med mammsen, åkte till gammla Linköping gick runt där och strosa lite och även köpte med oss lite godis hem, så mysigt att gå där! Vidare åkte vi till Ingelsta Shopping och därifrån fick jag med mig lite grejor till skolan och en kajalpenna, pennvässare till kajalen och en ansiktsmask.
gaash vad jag längtar till skolan nu, att få börja om på nytt, komma in i rutinerna igen träffa nytt folk, om två veckor då kör vi!
Träffade maria nere på stan en sväng, vi fikade och pratade och pratade,duärguldvärd!♥
Sedan åkte vi hem och träffade dom andra kvinnorna.

Nu ligger jag i sängen och ska se på film, det är riktigt mysigt att se på film.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0